[KS CHIUSO] Cthulhu Wars - Onslaught 3

Forum per la discussione di giochi o accessori ludici presenti su una qualsiasi piattaforma di raccolta fondi, esempi: kickstarter, indigogo, eppela, ulule, lanzanos, verkami, ecc... e non ancora disponibili in negozio.

Moderatori: Agzaroth, gavhriel, Aibindrye

Re: [KS CHIUSO] Cthulhu Wars - Onslaught 3

Messaggioda Lagoon » 16 ago 2017, 0:56

Dentro :sisi:
Online Lagoon
Onnisciente
Onnisciente

Goblons: 0.00
Mercatino: Lagoon

Messaggioda Wizards » 16 ago 2017, 13:22

Io sono fiero di me, 200€ risparmiati

Recapitato dal Piccione Viaggiatore
Offline Wizards
Veterano
Veterano

Mercatino: Wizards

Messaggioda nand » 16 ago 2017, 13:48

nand ha scritto:E, mannaggia, c'è una correzione da fare per il bilanciamento: due spellbook di Cthulhu e due degli Tcho-Tcho (per ora non sono ancora nei download del sito di Petersen).

Per darvi un'idea delle modifiche, dovrebbero essere più o meno queste (prima trovate il vecchio spellbook, e sotto quello nuovo):

Dreams (Action: Cost 3) Choose an area with enemy Acolyte Cultist(s). Your enemy must eliminate one and replace it with one from your Pool.
Dreams (Action: Cost 2) Choose an area with one or more enemy Acolyte Cultists. Your enemy must eliminate one and replace it with an Acolyte Cultist from your pool.

Submerge (Action: Cost 1) If Cthulhu is in an ocean area, remove him from the map and place him on your Faction Card, along with any or all Friendly Units in the same Area. As a later Action, pay 1 Power to place Cthulhu, along with any accompanying Units, anywhere on the map, including land.
Submerge (Action: Cost 1) If Cthulhu is on an Ocean Area, remove him from the map and place him on your Faction card, along with any or all of your Units from the same Area. (Units on your faction card are still considered to be in play.) As a later Action, pay 0 Power to place Cthulhu and all accompanying Units in any Area.

Tablets of the Gods (Doom Phase) When you perform a Ritual of Annihilation, you also receive 1 additional Elder Sign for each of your High Priests in play. Then, Eliminate those High Priests. This is not optional.
Tablets of the Gods (Doom Phase) When you perform a Ritual of Annihilation, you also receive 1 additional Elder Sign for each of your Gated area in which do you have any High Priests. Then, Eliminate those High Priests. This is not optional.

Hierophants (Ongoing) When you earn any Spellbook (including this one), immediately place a free High Priest at one of your Gates. If you have no High Priests in your Pool, instead advance Ubbo-Sathla’s Growth counter by 1.
Hierophants (Ongoing) When you earn any Spellbook (including this one), immediately place a free High Priest at one of your Gates. If you have no High Priests in your Pool, instead advance Ubbo-Sathla’s Growth counter by 1. When this spellbook is first received, EVERY other factions with a high priest in the unit pool gets a free high priest too.

Per l'ufficialità conviene aspettare i file da scaricare, comunque c'è stato un potenziamento di Cthulhu e un indebolimento degli Tcho-Tcho.
Offline nand
Goblin
Goblin

Goblons: 80.00
Utente Bgg: n_and
Mercatino: nand

Messaggioda ofx » 16 ago 2017, 14:15

Non hanno pace con il bilanciamento!

Inviato da localitá sconosciuta!
Offline ofx
Grande Goblin
Grande Goblin

Utente Bgg: ofxofx
Board Game Arena: ofx
Mercatino: ofx
Tocca a te fan Sei iscritto da 1 anno. Io gioco col rosso

Messaggioda akirafudo » 16 ago 2017, 15:49

Il potere Dream effettivamente era troppo esoso. Non sono mai riuscito ad usarlo anche perchè va usato verso la fine del turno se non si vogliono regalere punti potere.
Submerge devo dire che fin dal principio l'avevo inteso come ora l'hanno fatto. In realtà però ho sempre pagato 1 per riposizionare in quanto era stata la risposta ottenuta qui sul forum.
L'altra fazione ancora non l'ho provata e quindi non ho idea.

Mi rode però non avere ora gli incantesimi corretti :piange:
CERCO:
- SANTORINI
- TINY EPIC QUEST

VENDO:
Offline akirafudo
Illuminato
Illuminato

Utente Bgg: akirafudo75
Mercatino: akirafudo